Photobucket

Friday, May 15, 2009

Cokelat Cinta

Kudedikasikan ucapan selamat hari ibu ini buat ibu tercinta Mariam binti Mohammad atas kesucian cintamu pada permata hati mendidik dan mengasuhku sehingga ke hari ini. Semoga Yang Esa memberi nikmat yang tidak terhingga buat ibu juga sekeluarga. Hadiah cokelat cinta ini khas buat ibu sempena hari ibu sedunia =) .Hari-hari doa dan tasbih cintaku ada nama ibu BarakhAllahufik ya ummi...

2 ulasan:

Anna Althafunnisa' said...

Selamat Hari Ibu untuk bonda tercinta nun jauh di kampung halaman, Mussah Nihabit binti Hamzah. Tiada yang dapat menandingi kasihmu semenjak dari anakmu belum dilahirkan ke dunia sehinggalah anakmu bakal bergelar pendidik bangsa. Tiada kata yang mampu ku ucapkan, hanya Selamat Hari Ibu bondaku, moga diri mu sentiasa dilindungi dan dirahmati oleh Allah s.w.t, dipanjangkan usia serta dimurahkan rezeki dan beroleh kehidupan yang baik di dunia dan di akhirat.. i love u so much, u r the queen in myheart, i love you mum..i love you..

=)

Bukan Nama Sebenar said...

Suatu hari insyaAllah kita juga akan jadi ibu dan bapa kepada anak-anak kita. Maka didiklah diri kita menghargai ibubapa dan semua insan kebaiakn untuk diri juga waris kit akan datang =).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

salam ukhwah


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Loading...

Loading...
 

TERATAK IMAN EL ZIQRA © 2008. Template Design By: SkinCorner